Urząd Gminy Chorkówka
bip.gov.pl
Wydział Finansów - WF

 

  • Stanisława Bator - Skarbnik Gminy - Kierownik Wydziału Finansowego - pokój nr 26
  • Anna Lula - z-ca kierownika - pokój nr 13,
  • Magdalena Buczek - inspektor - pokój nr 2,
  • Lucyna Buczyńska - inspektor - pokój nr 2,
  • Leokadia Lula - inspektor - pokój nr 2,
  • Edyta Sznajder - podinspektor - pokój nr 2,
  • Krystyna Gradowicz - inspektor - pokój nr 6
  • Janina Sajdak - inspektor - pokój nr 11
  • Teresa Kurowska - inspektor - pokój nr 12
  • Małgorzata Praszek - inspektor - pokój nr 13
  • Agnieszka Wierdak - podinspektor - pokój nr 11.

 

Do zadań realizowanych przez Wydział Finansowy należy w szczególności :     patrz "więcej"

 

1) prowadzenie rachunkowości budżetowej i pozabudżetowej,

 2) sprawozdawczość budżetowa i pozabudżetowa i jej analiza,

3) sporządzanie rocznych bilansów finansowych,

4) ewidencja składników majątkowych gminy,

5) prowadzenie gospodarki finansowej w zakresie wykorzystania środków przez jednostki pozabudżetowe,

7) opracowywanie projektów budżetu gminy,

8) aktualizowanie planów budżetowych,

9) prowadzenie naliczeń i rozliczeń z tytułu wynagrodzeń pracowniczych,diet, z tytułu umów cywilno – prawnych,

10) prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży towarów i usług dla potrzeb podatku VAT,

11) sporządzanie miesięcznych deklaracji w zakresie podatku VAT, PIT,

12) ubezpieczeń społecznych i dokonywanie przelewów w terminach ustalonych przepisami,

13) nadzór pod względem formalno rachunkowym nad sprawozdaniami finansowymi jednostek przy współpracy osób merytorycznie odpowiedzialnych,

14) Współpraca z Regionalną Izba Obrachunkową, Najwyższa Izbą Kontroli, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym, Urzędem Wojewódzkim, komornikiem, bankami i innymi instytucjami, dokonywanie wymiaru podatków i opłat lokalnych,

15) wydawanie decyzji ustalających wysokość zobowiązań podatkowych,

16) prowadzenie spraw wszczętych w sprawach zastosowania ulg, umorzeń, darowizn, rozkładania na raty w zakresie podatków i opłat,

17) ewidencja księgowa dochodów podatkowych,

18) windykacja należności podatkowych,

19) opracowywanie projektów uchwał w zakresie ustalania stawek podatków i opłat lokalnych,

20) rozpatrywanie wniosków dotyczących pomocy publicznej,

21) wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych w związku z zaległościami podatkowymi,

22) wydawanie zaświadczeń w sprawach podatkowych,

23) prowadzenie dokumentacji dotyczącej zwrotu podatku akcyzowego,

24) przygotowywanie spisu wyborców do Izb Rolniczych,

25) redagowanie BIP,

26) prowadzenie kasy. 

powrot
Podmiot publikującyspoza Gminy Chorkówka
WytworzyłWioletta Klimek - sekretarz, kierownik WOSO2009-01-29
Publikujący LEOKADIA LULA - Admin 2009-01-29 13:25
Modyfikacja LEOKADIA LULA - Admin 2016-07-19 13:20
Wygenerowano: 23 października 2017r. 22:43:04
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.