- Dariusz Bator - Z-ca Wójta - Kierownik Wydziału Infrastruktury i Środowiska - pokój nr 29
- Agnieszka Zięba-Wityńska - inspektor - pokój nr 31 - z-ca kierownika
- Tomasz Dubiel - inspektor - pokój nr 16,
- Paweł Kołek - inspektor - pokój nr 16,
- Jerzy Szubra - inspektor - pokój nr 16,
- Stanisław Lula - inspektor - pokój nr 23,
- Magdalena Harmata - podinspektor - pokój nr 23,
- Agnieszka Bobrowska - inspektor - pokój nr 31,
- Agata Kowalczyk - inspektor - pokój nr 24,
Do zadań realizowanych przez Wydział Infrastruktury i Środowiska należy w szczególności : patrz "więcej"
1) opracowywanie planów rocznych i wieloletnich w zakresie remontów budynków stanowiących mienie komunalne,
2) przygotowywanie i nadzór nad wykonywaniem inwestycji i remontów oraz współpraca z gminnymi jednostkami organizacyjnymi w tym zakresie,
3) zlecanie opracowań dokumentacji technicznej oraz wykonawstwa robót budowlano – montażowych,
4) prowadzenie inwestycji, nadzór i kontrola wykonania inwestycji , ich odbiór i przekazywanie w użytkowanie i na majątek,
5) prowadzenie spraw z zakresu planowania przestrzennego,
6) wydawanie decyzji administracyjnych o warunkach zabudowy, zmiany sposobu użytkowania nieruchomości,
7) wydawanie postanowień ustalających warunki podziału nieruchomości,
8) wydawanie zaświadczeń urbanistycznych w oparciu o mpzp lub w oparciu o przepisy odrębne na terenach, na których plany przestrzenne utraciły ważność,
9) sporządzanie i wydawanie wypisów z obowiązujących pzp,
10) prowadzenie ewidencji nazewnictwa ulic i placów oraz numeracji porządkowej nieruchomości,
11) współpraca z Rejonem Energetycznym przy modernizacji i inwestycjach sieci energetycznej gminy,
12) inicjowanie współpracy z lokalnymi organizacjami społecznymi w zakresie pozyskiwania środków pomocowych,
13) przygotowywanie i koordynowanie projektów pozyskania środków pomocowych na dofinansowanie inwestycji gminnych oraz działania związane z aktywizacją lokalnej społeczności,
14) analiza możliwości pozyskiwania przez gminę środków z funduszy Unii Europejskiej,
15) przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,
16) realizacja zadań wynikających z ustaw szczególnych z zakresu gospodarki komunalnej, ochrony środowiska i innych ustaw,
17) wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie przyrody, a w szczególności przygotowywanie decyzji zezwalających na usunięcie drzew oraz prowadzenie spraw związanych z pomnikami przyrody,
18) współpraca w przygotowaniu decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w zakresie przeprowadzenia postępowania w sprawie oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko,
19) koordynowanie działań w zakresie opracowywania gminnego programu ochrony środowiska i planu gospodarki odpadami,
20) prowadzenie i aktualizacja ewidencji zabytków znajdujących się na terenie gminy,
21) remonty i modernizacja dróg gminnych,
22) prowadzenie spraw zarządu ulic, dróg, placów, parkingów i mostów, w tym remontów bieżących,
23) przygotowanie, prowadzenie i nadzór w zakresie modernizacji i inwestycji oświetlenia ulicznego,
24) wykonywanie zadań wynikających z ustawy prawo wodne, a w szczególności rozpatrywanie spraw spornych o uregulowanie stosunków wodnych na gruncie,
25) realizacja zadań z zakresu ochrony p. poż, w tym nadzór nad działalnością Ochotniczych Straży Pożarnych,
26) przygotowywanie materiałów do publikacji w BIP i na stronie internetowej urzędu w zakresie prowadzonych spraw,
27) realizacja zadań określonych przepisami ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.